Jak znaleźć i wybrać dobrego sponsora MLM?- 5 kroków

, Możliwości biznesoweJak znaleźć i wybrać dobrego sponsora MLM?- 5 kroków

Jak znaleźć i wybrać dobrego sponsora MLM?- 5 kroków

Jak znaleźć i wybrać dobrego sponsora MLM?- 5 kroków

Dziś chciałabym wyjaśnić Wam, w jaki sposób znaleźć dobrego sponsora MLM. Osoba, którą wybierzesz na swojego sponsora jest tak samo ważna jak firma, do której chcesz się przyłączyć. Powinieneś sprawdzić potencjalnego sponsora, tak samo jak program partnerski. Nie chodzi o to, żeby współpracować z nim tylko dlatego, że zaproponował Ci okazję w postaci dołączenia do programu partnerskiego.

Jakie są zadania sponsora w programie partnerskim?

Jest on odpowiedzialny za to, aby osiągnąć za Ciebie sukces lub zbudować  za Ciebie sieć w programie partnerskim jego zadaniem jest to, aby był dostępny pomocny i znał się na tej branży jak nikt inny. Powinien mieć odpowiednie doświadczenie i poważnie traktować firmę, z którą współpracuje. Nie warto jest zawierać relacji z kimś, kto jest w firmie od niedawna i prawdopodobnie w ciągu najbliższych dwóch lub trzech miesięcy ją opuści. Poniżej pokażę Ci w jak 5 krokach znaleźć odpowiedniego sponsora w programie partnerskim.

Wybierz odpowiedni program partnerski

Pierwszym krokiem jest wybranie właściwej firmy do współpracy. To nie firma ma Cię wybrać, tylko Ty ją. Nachalne namawianie nie powinno być dla Ciebie jedynym i najważniejszym wyznacznikiem. Firma powinna mieć dobrą opinię, doskonałej jakości produkty, uczciwą strategię i co najmniej parę lat doświadczenia. Wybierz usługi lub produkty, którymi się naprawdę interesujesz. Trudno jest kogoś przekonać do czegoś, czym się nie pasjonujesz i robisz to tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Zrób sobie listę. Umieść na niej od trzech do pięciu potencjalnych firm, z którymi mógłbyś nawiązać owocną współpracę. Najlepiej najpierw zostań ich klientem. Jeżeli Ci się spodobają ich produkty lub usługi, to zapisz się do programów partnerskich wszystkich tych firm. Daj sobie czas i dużo czytaj. Musisz być dobrze poinformowany oraz mieć odpowiednią wiedzę o firmie, na rzecz której chcesz w przyszłości działać. Musi to być tak przemyślana decyzja, jakbyś inwestował w ten podmiot wszystkie Twoje oszczędności.

Krok drugi-sprawdzenie, ile osób udało się odnieść sukces w tej firmie

Teraz przyszła pora na sprawdzenie potencjalnych sponsorów. Zobacz, którzy dystrybutorzy odnoszą sukcesy. Najprościej jest to sprawdzić na stronie internetowej danego przedsiębiorstwa. Przeczytaj ich historie, sprawdź, czy mają swoje strony internetowe i wybierz pięć Twoim zdaniem najbardziej odpowiadających Ci osób.

Pora na rozmowę ze sponsorem

Skoro już masz listę potencjalnych sponsorów, to czas z nimi porozmawiać, Zadzwoń do nich lub wyślij e-mail, żeby sprawdzić czy są dostępne i zainteresowane współpracą. Jak już nawiążesz z nimi kontakt, to dowiedz się dlaczego dołączyli do firmy, jak długo tu pracują i czy wiążą z nią przyszłość. Cenna jest jeszcze informacja dotycząca ilości sponsorowanych osób.

Wybierz sponsora, który Ci najbardziej odpowiada

Jeżeli już porozmawiałeś z kilkoma osobami, to teraz już pewnie wiesz, która z nich będzie dla Ciebie najlepsza. Teraz pozostało tylko do niego zadzwonić i powiedzieć mu, że jesteś zainteresowany współpracą z nim. Dobrze jest również wysłać informację do pozostałych branych pod uwagę sponsorów i poinformować, że wybrałeś kogoś innego. Podziękować za poświęcony czas.

Ostatni etap

Gdy już nawiążesz współpracę ze sponsorem, któremu ufasz, to przynajmniej na początkowym etapie, słuchaj uważnie jego rad. Skoro jemu udało się osiągnąć sukces, to teraz Twoja kolej. Z jego pomocą może osiągniesz jeszcze więcej, niż początkowo zakładałeś.

By | 2018-03-12T09:44:36+00:00 Marzec 12th, 2018|Motywacja, Możliwości biznesowe|1 komentarz

About the Author:

Nauce i rozwojowi osobistemu poświęcił 6 lat. Po tym okresie z niesamowitą ilością wiedzy i doświadczenia – wrócił do kraju. Nie zdawał sobie sprawy z tego, jaka jeszcze przed nim wyboista droga. Zdobyte za granicą umiejętności nie pomagały mu w zdobyciu wymarzonej i dobrze płatnej pracy. Pojawiły się myśli co dalej – czy dobrze zrobił, że wrócił . Jednak jego upór i determinacja nie pozwoliły na odwrót i ucieczkę.Wtedy pierwszy raz zetknął się z potocznie zwaną „akwizycją” jedynie firmy o profilu sprzedaży bezpośredniej odpowiadały na jego aplikacje. Podszedł to tego z dystansem ale i ciekawością która mu towarzyszyła przez całe życie. Dzień po dniu pokonywał kolejne bariery i poznawał tajniki sprzedaży. Po krótkim okresie czasu okazało się to niesamowitym doświadczeniem i niekończącą się możliwością rozwoju osobistego. Zaczynał od branży ubezpieczeniowej, później była finansowa w międzyczasie poznał MLM, który okazał się jego pasją i spełnieniem marzeń .Jest certyfikowanym Coachem i Masterem NLP oraz niepoprawnym optymistą.Zapraszam do śledzenia bloga o biznesie, podróżach, rozwoju i coachingu.

1 komenarz

  1. Dagmara Sierpień 6, 2018 w 6:47 am- Odpowiedz

    Ciekawy artykuł, dużo mi rozjaśnił jeśli chodzi o początki promocji.

Zostaw komentarz