7 sposobów na rekrutacje do programów partnerskich

, Możliwości biznesowe7 sposobów na rekrutacje do programów partnerskich

7 sposobów na rekrutacje do programów partnerskich

 7 sposobów na rekrutacje do programów partnerskich

Programy partnerskie mogą stać się Twoim stałym i solidnym źródłem dochodu. Może nawet uda Ci się zarobić na wakacje w jakimś egzotycznym kraju. Uzyskanie takich dochodów musi wiązać się z inwestycjami. Chodzi tutaj o poświęcenie na to czasu i pieniędzy. W tym artykule powiem Ci, jak rekrutować inne osoby do programów partnerskich i zacząć na tym zarabiać duże sumy. Zachęcam Cię do wprowadzenia ich w życie.

E-mail marketing

Nie ma co ukrywać, że jest to najlepsze narzędzie sprzedażowe dostępne w Internecie. Jeżeli chcesz zarabiać duże pieniądze na programach partnerskich i jednocześnie zachęcać do tego inne osoby, to musisz tworzyć relacje z potencjalnymi klientami przez systematyczne wysyłanie do nich wiadomości. Warto tu jednak podkreślić, że nie chodzi tutaj, abyś ich non-stop spamował ofertami. Musisz dostarczać im wartości, które tylko czasami zawierają element sprzedaży.

Reklamy Adwords

Jeżeli promujesz dany program partnerski jako partner to nie musisz nawet mieć strony internetowej. Możesz wykorzystać potencjał płatnej reklamy, między innymi w wyszukiwarce Google. Musisz być jednak świadomy tego, że musisz najpierw przeprowadzić pewną ilość testów i zainwestować trochę pieniędzy. Najlepiej zapoznaj się z zasadami promocji za pośrednictwem Adwords, jak również regulaminem programu partnerskiego, który chcesz polecać w ten sposób.

Reklamy Facebook Ads

Innym sposobem promocji płatnej jest reklama na Facebooku. Wiele osób podkreśla, że jest to najbardziej opłacalna metoda i warto się skupić tylko na niej. Tak samo, jak w przypadku promocji w Google, musisz najpierw wykonać dużą ilość testów poszczególnych reklam w kampanii oraz stron lądowania.

 Webinary

Spotkania online są bardzo dobrą okazją do promowania programu partnerskiego. Dzięki nim można nawiązać relację z uczestnikami i skupić na nas ich uwagę przez dłuższy czas. Możesz podczas takich spotkań również sprzedawać usługi swoich partnerów. Jeżeli zbierzesz odpowiednio duże grono odbiorców, to rezultaty finansowe mogą być naprawdę bardzo pozytywnie zaskakujące.

Social media

Każdy już nie raz przekonał się o tym, jak wielką siłę może mieć Facebook czy Instagram. Dzięki nim możesz na bardzo wiele sposobów promować program partnerski. Zaczynając od dzielenia się swoją opinią i dodawania do niej linka do programu partnerskiego. W niektórych branżach wystarczy właściwy obrazek, na przykład na Instagramie, aby zapewnić sobie odpowiednią sprzedaż. Do zarabiania w ten sposób nie musisz mieć swojej strony internetowej.

Filmy wideo

W przypadku filmów możesz wykorzystać praktycznie takie same pomysły jak w przypadku promowania bloga. Masz jednak o wiele więcej możliwości. Możesz na przykład przeprowadzać szkolenia w określonej branży. Filmy mają bardzo duży potencjał.

Stwórz niszową stronę i wypozycjonuj ją

Możesz przygotować całą stronę internetową, która będzie poświęcona danej niszy, na której będziesz się zajmował promowaniem programu partnerskiego. Pamiętaj jednak o tym, aby umieszczać tam jedynie wartościowe treści. Dbaj również o zasady SEO, aby przebić się w wynikach organicznych Google. Dodatkowym plusem takiej strony jest możliwość sprzedania jej w późniejszym czasie jako osobnego produktu.

Podsumowanie

Istnieje  bardzo wiele metod rekrutowania do programów partnerskich potencjalnych klientów. Wystarczy trochę pracy i pomysłowości, a może się to stać Twoim stabilnym źródłem dochodu. Nie wszystkie metody wymagają posiadania strony internetowej lub bloga, więc masz naprawdę bardzo duże pole do popisu.

By | 2019-01-06T21:44:44+00:00 Marzec 19th, 2018|Motywacja, Możliwości biznesowe|0 komentarzy

About the Author:

Nauce i rozwojowi osobistemu poświęcił 6 lat. Po tym okresie z niesamowitą ilością wiedzy i doświadczenia – wrócił do kraju. Nie zdawał sobie sprawy z tego, jaka jeszcze przed nim wyboista droga. Zdobyte za granicą umiejętności nie pomagały mu w zdobyciu wymarzonej i dobrze płatnej pracy. Pojawiły się myśli co dalej – czy dobrze zrobił, że wrócił . Jednak jego upór i determinacja nie pozwoliły na odwrót i ucieczkę.Wtedy pierwszy raz zetknął się z potocznie zwaną „akwizycją” jedynie firmy o profilu sprzedaży bezpośredniej odpowiadały na jego aplikacje. Podszedł to tego z dystansem ale i ciekawością która mu towarzyszyła przez całe życie. Dzień po dniu pokonywał kolejne bariery i poznawał tajniki sprzedaży. Po krótkim okresie czasu okazało się to niesamowitym doświadczeniem i niekończącą się możliwością rozwoju osobistego. Zaczynał od branży ubezpieczeniowej, później była finansowa w międzyczasie poznał MLM, który okazał się jego pasją i spełnieniem marzeń .Jest certyfikowanym Coachem i Masterem NLP oraz niepoprawnym optymistą.Zapraszam do śledzenia bloga o biznesie, podróżach, rozwoju i coachingu.

Zostaw komentarz