5 najlepszych technik sprzedażowych

5 najlepszych technik sprzedażowych

5 najlepszych technik sprzedażowych

5 najlepszych technik sprzedażowych

1. Zagraj w długą grę

Sprzedaż to biznes relacji. Najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu jest budowanie silnych relacji, w długiej perspektywie czasu. Oznacza to, że pomagamy klientom uzyskać to, czego chcą, nawet jeśli wydaje się to sprzeczne z intuicją. Gdy zaoferujesz lepszą usługę i zapewnisz klientom większą wartość niż się spodziewają, stworzysz klienta na całe życie. Działanie: pomyśl o niektórych klientach, którzy potrzebują dodatkowej uwagi, skontaktuj się z nimi już dziś i zapytaj, jakie problemy możesz im rozwiązać.

2. Czasami „nie” nie jest złą rzeczą

sprzedaż-nie Usłyszenie „nie” od samego początku może być naprawdę dobre. Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli potencjalny klient powie szybko „nie”, oznacza to, że prawdopodobnie może równie szybko powiedzieć „tak”. Teraz tylko wystarczy pokazać mu, dlaczego jego życie będzie lepsze dzięki waszemu pomysłowi, produktowi lub usłudze. Ruszaj naprzód z ufnością. Działanie: Zidentyfikuj kilku ostatnich klientów, którzy powiedzieli stanowczo „NIE” i odpowiedz na ich zastrzeżenia w sposób, który pomoże im w przyszłości.

3. Nie każdy klient powinien być Twoim klientem

Najlepsi sprzedawcy wiedzą, że prawie każdy może zostać ich klientem , ale nie koniecznie chcą by ta osoba została ich klientem . Oczywiście, chcesz sprzedaży, ale czasami Twoje usługi nie są najlepiej dopasowane do ich potrzeb. W długiej perspektywie może się okazać ,że przyniesie to więcej inwestycji czasu niż zysku. Lepiej byłoby rozwijać relacje z klientami, z którymi można skorzystać na dłuższą metę. Działanie: Spójrz na klientów, którzy dają ci ból głowy. Jeśli nadszedł czas, aby pozwolić im odejść, utwórz strategię wyjścia.

4. Jesteś najważniejszą sprzedażą, jaką kiedykolwiek zaoferujesz

Ludzie kupują od ludzi, których szanują i którym ufają, kropka. Jeśli nie zamykasz sprzedaży, być może klienci Tobie nie ufają. Na szczęście możesz coś z tym zrobić. Upewnij się, że prezentujesz najlepszą wersję siebie. Jak powiedział Zig Ziglar: „Jeśli ludzie Ciebie lubią, będą cię słuchać. Jeśli Tobie zaufają, zrobią z Tobą interesy”. Działanie: Wykonaj audyt zaufania. Przekaż prezentację sprzedaży swojemu koledze i zapytaj, gdzie możesz poprawić wskaźnik zaufania.

5. Pokaż swoim klientom, jak będzie wyglądała transformacja

transformacja-sprzedaż Klienci muszą zobaczyć, jak będzie wyglądał sukces po zakupie Twojego pomysłu, produktu lub usługi. Harrington używa czegoś, co nazywa się „Magical Transformation Close”, aby pokazać klientom, jak wygląda ten sukces. Zacznij od myślenia o potrzebach klienta, następnie zadaj pytania aby doprecyzować wizje, a następnie pokaż potencjalnym klientom, jak to, co sprzedajesz, w magiczny sposób zmieni ich sytuację. To jest coś, co Harrington używał od dziesięcioleci. To proste i skuteczne. Najlepszy ze wszystkich. Jest to podobna metoda do rozwijającego się w Polsce storytelling. Działanie: Postaw się w sytuacji klienta. Jak wyglądałaby dla nich transformacja?   Jeżeli szukasz więcej wskazówek , odwiedzaj moje bloga regularnie a na pewno bedziesz zadowolony !

By | 2018-08-04T11:07:10+00:00 Lipiec 25th, 2018|sprzedaż|1 komentarz

About the Author:

Nauce i rozwojowi osobistemu poświęcił 6 lat. Po tym okresie z niesamowitą ilością wiedzy i doświadczenia – wrócił do kraju. Nie zdawał sobie sprawy z tego, jaka jeszcze przed nim wyboista droga. Zdobyte za granicą umiejętności nie pomagały mu w zdobyciu wymarzonej i dobrze płatnej pracy. Pojawiły się myśli co dalej – czy dobrze zrobił, że wrócił . Jednak jego upór i determinacja nie pozwoliły na odwrót i ucieczkę.Wtedy pierwszy raz zetknął się z potocznie zwaną „akwizycją” jedynie firmy o profilu sprzedaży bezpośredniej odpowiadały na jego aplikacje. Podszedł to tego z dystansem ale i ciekawością która mu towarzyszyła przez całe życie. Dzień po dniu pokonywał kolejne bariery i poznawał tajniki sprzedaży. Po krótkim okresie czasu okazało się to niesamowitym doświadczeniem i niekończącą się możliwością rozwoju osobistego. Zaczynał od branży ubezpieczeniowej, później była finansowa w międzyczasie poznał MLM, który okazał się jego pasją i spełnieniem marzeń .Jest certyfikowanym Coachem i Masterem NLP oraz niepoprawnym optymistą.Zapraszam do śledzenia bloga o biznesie, podróżach, rozwoju i coachingu.

1 komenarz

  1. Milioner Sierpień 6, 2018 w 7:43 pm- Odpowiedz

    Interesujący artykuł. Jeden z lepszych na ten temat.

Zostaw komentarz